Dufour Gib Sea 43

12345 brak ocen, bądź pierwszym który oceni ten jacht
Loading...
Dufour Gib Sea 43

Firma Dufour od 1988 kiedy to przejął ją Olivier Poncin, przeżywa dobre czasy i produkuje ok. 600 jachtów rocznie. Podstawowy produkt stanowi linia Dufour Classic oraz Gib’Sea, na którą składają się modele Gib’Sea 33,43 37,41. Gib’Sea 43 projektu Oliviera Poncin i J&J Design otrzymał Nagrodę Roku 2001 od magazynu „Cruising World”. Nagroda nie była przypadkowa i została przyznana po konsultacjach z kupcami i użytkownikami z całego świata. Jacht został stworzony do wygodnych czarterów i temu celowi została podporządkowana cała filozofia konstrukcji. Podobnie jak inne jachty rodziny, cechuje go wiele wolnej powierzchni na pokładzie, dobrze oświetlone i wentylowane wnętrze wykończone w jasnym teaku o dobranym usłojeniu, dużo użytkowej przestrzeni, dobry dostęp do silnika i instalacji. Na dziobie widoczny jest „nos delfina”, trademark” tej linii jachtów. Jacht jest szeroki i właściwość ta została wykorzystana w konstrukcji do maksimum. Szeroka rufa pozwala na obszerne kabiny rufowe i duży kokpit z siedzeniami wykładanym w teaku, pod którym kryją się wielkie bakisty. Układ dwóch kół sterowych, o niezależnym układzie sterociągów, pozwala na swobodne przejście na rufę i lepszą widzialność sternikowi. W salonie o kształcie litery L cała załoga może wygodnie zasiąść do stołu. Wygodny kambuz i duży stół nawigacyjny dodają do komfortu jachtu. Wielkość ożaglowania jest wystarczająca jak na czarterowy jacht aczkolwiek baby sztag może zawadzać przy zwrotach. Jacht dobrze reaguje na ster pod żaglami jak i silnikiem.

Specyfikacja techniczna:

powierzchnia żagli (m2)90
długość (cm)1283
szerokość (cm)426
zanurzenie max (cm)170
ilość koi8+2
kiltak
rodzaj silnikastacjonarny
moc silnika (KM)56

2 Komentarze

  1. Jacek napisał(a):

    Od listopada 2011 r. jestem jednym z udziałowców Dufora Gib Sea 43. Jacht pomomo rocznika 2001 sprawuje sie bardzo dzielnie. W listopadzie i grudniu przeprowadzaliśmy go z Milord Haven w U.K. przez kanał do Brestu. Potem Biskaje, La Coruna, Vigo, Lizbona do Lagos. Stąd kilkudniowy rejs na w. Kanaryjskie. Polecam ten jacht do turystycznego pływania, chociaż i bardzo trudne warunki znosi dobrze.

  2. Michal napisał(a):

    a ja nim plynalem (chyba tym samym) z Barcelony na Baleary w maju 2012 – bardzo wygodny, przestronne (jak na jacht) kajuty, wszystko czego potrzeba zeby w przyjemny sposob spedzic urlop. oczywiscie jak wszedzie cos sie zawsze zepsuje, cos trzeba naprawic wymienic itp.. ale ogolne wraznie naprawde dobre
    linki refowe macie za grube, wymiencie 😉

Zostaw komentarz

Promocyjne ceny przy zakupie silników zaburtowych do jachtów żaglowych

Oferujemy promocyjne pakiety przy zakupie silników zaburtowych do jachtów żaglowych, zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami oferty
Sprawdź!!

  • Działamy od 2005 jako oficjalny dealer renomowanych marek: Yamaha, Honda, Mercury, Vetus, Johnson czy Evinrude. Silniki przyczepne to bardzo ważny element naszej działalności. Oferta znajduje uznanie naszych Klientów zarówno w Polsce jak i za granicą.
  • Parametry techniczne, zdjęcia, filmy przedstawiające silniki Honda . Zapoznaj się z opiniami użytkowników o tych silnikach.
  • Parametry techniczne, zdjęcia, filmy przedstawiające silniki Mercury . Zapoznaj się z opiniami użytkowników o tych silnikach.
  • Pasek do okularów przydatny dla wszystkich uprawiający sporty wodne