Proszę o informację o cenie, czasie produkcji itd. Czy w Warszawie ( pływam Zalew Zegrzyński) macie swego przedstawiciela handlowego. Może jesteście zainteresowani organizacją zawodów, które by propagowały ten typ żaglówki. Od 8 lat w klubie organizuję zawody łodzi smoczych http://pks.agape.waw.pl/category/aktualnosci/lodzi-smoczych/
Moja propozycja wynika z faktu, iż zawodowo jestem handlowcem w materiałów wykończenia wnętrz i mam wiele kontaktów.
pozdrawiam
JANUSZ BUJNOWSKI 733-906-714
Zakupiłem jacht żaglowy G-540 w 2014 r od producenta firmy GAŃCZA-YACHT muszę przyznać że jest to łódż bardzo przemyślana, schowek na bom z grotem w kokpicie super pomysł. Idiotyzmem są pomysły jakie widziałem u innych producentów np schowek od rufy kto jest w stanie schować na wodzie bom z żaglem od tyłu łodzi. Na jachcie G-540 czuję się bardzo pewnie duża przestrzeń w kokpicie, pływałem już w 6 osób. POLECAM
Ahoj żeglarze muszę się podzielić moimi spostrzeżeniami co do łodzi żaglowej G-540 Ż produkowanej przez stocznię Gańcza-Yacht. Jacht zakupiłem w zeszłym roku odebrałem 12 czerwca rejs dziewiczy odbyłem na jeziorze Wdzydzkim z samym konstruktorem panem Dariuszem Gańczą, muszę nadmienić że nie jest to mały człowiek jak sam mówi ma 160 kg i ta łódż go niesie. No kochani powiem tak ta łódż nas niosła przecudnie początkowo prawie flauta a my dwaj nie tuzinkowi faceci siedzimy na lewej burcie i jacht idzie powolutku do przodu prosto co daje do myślenia. Wygoda siedzenia na burcie idealna wysokość i profil dla kolan nogi nie cierpną takie niby pierdoły ale na to nikt nie zwraca uwagi. Żegluję od 43 lat i siedziałem na różnych jachtach najgorzej siedzi się na omedze tam nikt nie pomyślał o wygodzie w czasie wielogodzinnego rejsu. Jak przywiało to dopiero mieliśmy zabawę jacht idzie na ostro super nie odpada od wiatru, a zwrot to jest mistrzostwo świata jak bym płynął Finem jeden ruch rumplem i jesteśmy na drugim halsie. Na co jeszcze zwrócił uwagę mi pan Darek kokpit jest tak duży że dwie osoby spokojnie mogą się wylegiwać czy nawet przespać podczas bezwietrznej pogody, tego nie ma w żadnej Omedze czy innych jachtach o podobnych parametrach. Kończyliśmy żeglowanie pan Darek sam wpłynął na podłodziówkę sam sklarował żagle i tu zaskoczenie schował grota z bomem do schowka w kokpicie „super pomysł” nie muszę nadmieniać że Dariusz Gańcza jest wytrawnym żeglarzem stojecki spokój i wie co produkuje. Za jacht dałem 19 000 zł brutto wyposażenie z najwyższej półki wszystkie bloczki, rolki itp Harken i Lewmar, maszt i system kładzenia wykonany bardzo starannie przez pracowników firmy Gańcza-Yacht. Polecam Polecam i robię to z pełną świadomością. Pozdrawiam Waldek
COBRA 41 zaprojektowana została przez Andrzeja Skrzata dla żeglarzy określających żeglarstwo jako regułę życia. Bezpieczeństwo, dzielność morska, manewrowość w każdych warunkach, szybkość, wygoda i co najważniejsze estetyka. Nowoczesny, sportowy, a jednocześnie wygodny i przyjazny pokład wyposażony w dwa koła sterowe i pełną nawigację elektroniczną nastraja do natychmiastowej żeglugi. Wszystko obsługuje się z kokpitu, tylko żeglować w siną dal po przygodę i relaks. Osiem osób załogi to dużo. . Wnętrze COBRY 41 o dziwo też nastraja wyjątkowo pozytywnie. Trzy wydzielone, przytulne kabiny sypialne, obok nich dwie łazienki, bezpośredni dostęp do nich jest z przestronnej mesy. Stół, dwie kanapy, kambuz i oszczędzający miejsca kombajn nawigacyjny dopełniają wygodę głównej, otwartej przestrzeni wnętrza. Cieszy też fakt ścisłego i bez kompromisów podporządkowania COBRY 41 przepisom ISO Unii Europejskiej, oraz PRS. Przecież kategoria projektowa „A” daje możliwość żeglugi COBRĄ 41 bez ograniczeń.
Contest 44CS to luksusowy jacht z centralnym kokpitem produkowany przez holenderską stocznię Contest Yachts w latach 2000- 2006. Jacht bardzo łatwy w obsłudze przeznaczony do rejsów krótko i długodystansowych.
Contest 72CS zaprojektowany przez Georga Nissena,to luksusowy jacht z centralnym kokpitem holenderskiej stoczni Contest Yachts.Jacht przeznaczony do rejsów oceanicznych.Łatwy w obsłudze dla dwóch osób.To flagowa jednostka stoczni jej powstanie to wynik ponad 50 lat doświadczeń stoczni w budowie jachtów.
Contest 62CS zaprojektowany przez Georga Nissena,to luksusowy jacht z centralnym kokpitem wyprodukowany przez holenderską stocznię Contest Yachts.Jacht przeznaczony do rejsów oceanicznych.Łatwy w obsłudze dla dwóch osób.
Contest 57CS to luksusowy jacht z centralnym kokpitem wyprodukowany przez holenderską stocznię Contest Yachts.Jacht przeznaczony do rejsów oceanicznych.Nominowany do nagrody Yacht of the Year 2010/11 w kategori Luxy Cruiser.
Szeroka gama łodzi aluminiowych. Mamy do zaproponowania łodzie rekreacyjne, przygotowane dla wędkarzy: łodzie wędkarskie aluminiowe Popularną marką jest czeski Marine. Producent ten oferuje łodzie nadające się znakomicie do wędkowania na jeziorach czy rzekach
Parametry techniczne, zdjęcia, filmy przedstawiające silniki Honda . Zapoznaj się z opiniami użytkowników o tych silnikach.
Parametry techniczne, zdjęcia, filmy przedstawiające silniki Mercury . Zapoznaj się z opiniami użytkowników o tych silnikach.
Profesjonalny fotograf dziecięcy - KidsForEver.pl to fotografująca mama, akredytowana przez Akademię Fotografii Dziecięcej w Warszawie
Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz też zmienić ustawienia cookies w przeglądarce.
6 marca, 2014 00:22
Witam. jestem zainteresowany kupnem G540Ż Jaka cena i kiedy możliwość nabycia
19 kwietnia, 2014 19:07
Proszę o informację o cenie, czasie produkcji itd. Czy w Warszawie ( pływam Zalew Zegrzyński) macie swego przedstawiciela handlowego. Może jesteście zainteresowani organizacją zawodów, które by propagowały ten typ żaglówki. Od 8 lat w klubie organizuję zawody łodzi smoczych http://pks.agape.waw.pl/category/aktualnosci/lodzi-smoczych/
Moja propozycja wynika z faktu, iż zawodowo jestem handlowcem w materiałów wykończenia wnętrz i mam wiele kontaktów.
pozdrawiam
JANUSZ BUJNOWSKI 733-906-714
6 stycznia, 2015 11:35
Zakupiłem jacht żaglowy G-540 w 2014 r od producenta firmy GAŃCZA-YACHT muszę przyznać że jest to łódż bardzo przemyślana, schowek na bom z grotem w kokpicie super pomysł. Idiotyzmem są pomysły jakie widziałem u innych producentów np schowek od rufy kto jest w stanie schować na wodzie bom z żaglem od tyłu łodzi. Na jachcie G-540 czuję się bardzo pewnie duża przestrzeń w kokpicie, pływałem już w 6 osób. POLECAM
18 lutego, 2015 12:27
Ahoj żeglarze muszę się podzielić moimi spostrzeżeniami co do łodzi żaglowej G-540 Ż produkowanej przez stocznię Gańcza-Yacht. Jacht zakupiłem w zeszłym roku odebrałem 12 czerwca rejs dziewiczy odbyłem na jeziorze Wdzydzkim z samym konstruktorem panem Dariuszem Gańczą, muszę nadmienić że nie jest to mały człowiek jak sam mówi ma 160 kg i ta łódż go niesie. No kochani powiem tak ta łódż nas niosła przecudnie początkowo prawie flauta a my dwaj nie tuzinkowi faceci siedzimy na lewej burcie i jacht idzie powolutku do przodu prosto co daje do myślenia. Wygoda siedzenia na burcie idealna wysokość i profil dla kolan nogi nie cierpną takie niby pierdoły ale na to nikt nie zwraca uwagi. Żegluję od 43 lat i siedziałem na różnych jachtach najgorzej siedzi się na omedze tam nikt nie pomyślał o wygodzie w czasie wielogodzinnego rejsu. Jak przywiało to dopiero mieliśmy zabawę jacht idzie na ostro super nie odpada od wiatru, a zwrot to jest mistrzostwo świata jak bym płynął Finem jeden ruch rumplem i jesteśmy na drugim halsie. Na co jeszcze zwrócił uwagę mi pan Darek kokpit jest tak duży że dwie osoby spokojnie mogą się wylegiwać czy nawet przespać podczas bezwietrznej pogody, tego nie ma w żadnej Omedze czy innych jachtach o podobnych parametrach. Kończyliśmy żeglowanie pan Darek sam wpłynął na podłodziówkę sam sklarował żagle i tu zaskoczenie schował grota z bomem do schowka w kokpicie „super pomysł” nie muszę nadmieniać że Dariusz Gańcza jest wytrawnym żeglarzem stojecki spokój i wie co produkuje. Za jacht dałem 19 000 zł brutto wyposażenie z najwyższej półki wszystkie bloczki, rolki itp Harken i Lewmar, maszt i system kładzenia wykonany bardzo starannie przez pracowników firmy Gańcza-Yacht. Polecam Polecam i robię to z pełną świadomością. Pozdrawiam Waldek