Grand Soleil 40

12345 brak ocen, bądź pierwszym który oceni ten jacht
Loading ... Loading ...
Grand Soleil 40

Grand Soleil 40 zaprojektowało hiszpańskie biuro Botin and Carkeek, a jacht został zbudowany we włoskiej stoczni Cantiere del Pardo. Wnętrze projektował Patrick Roseo. Jednostka posiada planujący kadłub, maksymalną szerokość przesuniętą na rufę, ostre wejście kadłuba. Jego kształt sugeruje regatowy rodowód, ale jest to także prawdziwy cruiser z wieloma udogodnieniami. Plan pokładu jest pomyślany dla żeglugi zarówno z nieliczną jak i większa załogą. Łatwo można zauważyć jakość wykonania jachtu. Cantiere del Pardo jest częścią grupy Nautor (Swan) i jakość megajachtów Swan jest także widoczna w tym jachcie. Jakość to nie jest jedynie sprawa błyszczącego wykończenia. Istotny jest sposób mocowania ołowianego kilu, wprowadzenie obciążenia od podwięzi burtowych do wręgi wspierającej podstawę na której stoi maszt, itd. Wszystko w tym jachcie – od zawiasów drzwi do uchwytów szafek jest bardzo dobrze wykonane. Grand Soleil 40 jest dobrze zaopatrzony w luki i okna zapewniające dobrą wentylację. Stół nawigatora jest odpowiednio duży. Jak na jacht 40 stopowy jego wnętrze jest względnie małe natomiast wielkość widać tam, gdzie ma to największe znaczenie, na pokładzie. Kokpit jest zaprojektowany do szybkiej żeglugi, nie turystycznej wygody. Nie ma w nim stołu. Wózek szotów grota znajduje się przed kołem sterowym – łatwy do obsługi i trymowania. Wszystkie liny są sprowadzone do kokpitu. Nadbudówka jest niska i wąska, półpokłady szerokie. Stanowisko sternika jest bardzo wygodne przy każdym kursie niezależnie czy sternik stoi i czy siedzi. Prawdziwą przyjemnością są charakterystyki żeglugowe. Pod wiatr jacht płynie bez wysiłku ponad 7 w, z wiatrem śmiga. Jego rekord bez spinakera to 16 w. Pod silnikiem jacht płynie z prędkością ok. 7 w przy 2000 obr. Stocznia oferuje różne warianty układu kabin, kilu, takielunku, W podsumowaniu: jacht o znakomitych osiągach, jakości wykonania i względnie ograniczonej przestrzeni mieszkalnej dla większej załogi. Nie jest też tani.

Specyfikacja techniczna:

powierzchnia żagli (m2)102
długość (cm)1229
szerokość (cm)380
zanurzenie min. (cm)215
zanurzenie max (cm)240
ilość koi6+2
kiltak
masa balastu (kg)2500
rodzaj silnikastacjonarny
moc silnika (KM)28 - 37

Zostaw komentarz

Promocyjne ceny przy zakupie silników zaburtowych do jachtów żaglowych

Oferujemy promocyjne pakiety przy zakupie silników zaburtowych do jachtów żaglowych, zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami oferty
Sprawdź!!

  • Polecamy pontony PRO Marine idealne dla osób lubiących wypoczynek na wodzie
  • Titoria.pl - domowa hodowla JRT . Oferujemy szczenięta z przemyślanych skojarzeń. Nasze szczenięta są doskonale socjalizowane z innymi psami i ludźmi. Zapraszamy => www.titoria.pl
  • Działamy od 2005 jako oficjalny dealer renomowanych marek: Yamaha, Honda, Mercury, Vetus, Johnson czy Evinrude. Silniki przyczepne to bardzo ważny element naszej działalności. Oferta znajduje uznanie naszych Klientów zarówno w Polsce jak i za granicą.
  • Katalog silników zaburtowych. Zdjęcia, opinie użytkowników. Silniki zaburtowe : Honda, Yamaha, Evinrude. Porównaj dane techniczne - wybierz najlepszy silnik dla swojej łodzi