Jacht HABER 660 jest komfortowym jachtem żaglowym, który żegluje równie dobrze na jeziorach, wodach przybrzeżnych i otwartym morzu.
Budowa oparta jest na bazie jachtu HABER 580. Jacht został wydłużony i wyposażony w dodatkowe urządzenia co uczyniło jacht bardziej komfortowym. Rozkład wnętrza zapewnia komfort niespotykany na innych jachtach tej wielkości. Pomimo małego zanurzenia, dzięki ukształtowaniu bryły kadłuba i odpowiednio dobranemu balastowi wewnętrznemu, HABER 660 jest niewywracalny. Jacht posiada certyfikaty CE w kategorii C do żeglugi na wodach osłoniętych oraz w kategorii B do żeglugi po otwartym morzu. Wysoka i dobrze przeszklona nadbudówka zapewnia wysokość messy 1,85 m i wyjątkową widoczność podczas nawigacji.
HABER 660 oferuje sporą ilość jaskółek i szafek. W forpiku znajduje się dwuosobowa koja, druga także dwuosobowa tworzy się w messie po opuszczeniu stołu, jest także wygodny kambuz i oddzielna kabina toalety z możliwością instalacji prysznica.
Jacht HABER 660 daje możliwość komfortowych warunków mieszkalnych dla 4 osób. Ożaglowanie gaflowe operowane jednym fałem pozwala na wydajną i bezpieczną jego obsługę. Maszt wystaje 0,8 m poza pawęż po złożeniu go do transportu.
Standardową konfiguracją silnika jest silnik zaburtowy (4 – 15 KM) instalowany na pawęży.
Jako opcję oferujemy również stacjonarne silniki Diesel’a od 5 do 25 KM instalowane pod kokpitem.
W roku 1999 jacht ten otrzymał prestiżową nagrodę miesięcznika „Żagle” – „Gwóźdź Targów” na targach „Wiatr i Woda” w Warszawie.
Specyfikacja techniczna:
powierzchnia żagli (m2) | 21,4 |
długość (cm) | 660 |
szerokość (cm) | 250 |
zanurzenie min. (cm) | 40 |
zanurzenie max (cm) | 145 |
wysokość w kabinie (cm) | 185 |
ilość koi | 4 |
max załogi | 4 |
rodzaj miecza | obrotowy |
masa balastu (kg) | 350 - 700 |
rodzaj silnika | zaburtowy |
rodzaj silnika | w studzience |
rodzaj silnika | stacjonarny |
moc silnika (KM) | 5 - 25 |
23 lutego, 2013 08:22
tego właśnie szukałem. nie jestem już dawno regatowcem. szukam łodzi do włóczegi po akwenach głównie śródladowych. jeszcze na dodatek z pewnym „smaczkiem” i to jest to!