Huzar 28

12345 (12 głosów, śr: 3,92 z 5)
Loading...
Huzar 28

EM Yachts zaprojektowało i zbudowało pierwszego Huzara w roku 2008 i zadebiutował on na targach w Duesseldorfie w 2009 roku wzbudzając bardzo duże zainteresowanie. Architektura jachtu została wykonana przez Tymona Butkiewicza, konstruktora równie udanego Huzara 21 a innowacyjny design zapewnił Wojtek Wesołek, bardzo utytułowany projektant przemysłowy młodego pokolenia. Koncepcja Huzara 28 to jacht dla dżentelmena o wysokich osiągach, który nie wymaga kwalifikacji regatowych od załogi i zaprojektowany jest do łatwej obsługi. Jacht standardowy realizujący tę koncepcję wyposażny jest w grotżagiel o kształcie zbliżonym do jachtów typu America Cup i jednocześnie w takielunek bez achtersztagu i baksztagów oraz fok samohalsujący w bomem Hoyta. Zapewniono wysoki stosunek balastu do powierzchni ożaglowania. Jednocześnie jacht posiada bardzo estetyczne i wygodne wnętrze z miejscem do spania dla czterech osób i szereg urządzeń zapewniających komfort jak wysuwny moduł kambuza, szufladę lodówki kompresorowej na chłodne napoje oraz pełnowymiarowe pomieszczenie z elektryczną toaletą morską. Standardowy silnik stacjonarny o mocy 14 KM z napędem typu saildrive zapewnia bardzo dobre osiągi w przypadku ustania wiatru. Jako jedna z tylko dwóch polskich stoczni EM Yachts produkuje Huzara 28 w techologii infuzji z kadłubem epoksydowym. Zapewnia to wysoką wytrzymałość kadłuba przy niskiej masie. Jacht jest wyposażony w takielunek stały szwedzkiej firmy Selden oraz osprzęt pokładowy firmy Harken. Dla podwyższenia osiągów jacht może być dostarczany z takielunkiem węglowym.

Po targach w Duesseldorfie napisali:

Yachting World “… Jazzy looking…pokazujący świeże spojrzenie wywodzące się z przemysłu motocyklowego i samochodowego… cool design…”

Niemiecki Yacht „… mała sensacja… Po Wally, Brenta&Co teraz jachty Huzar wzbogacają rynek …”

Norweski Seilas „… prawdopodobnie najbardziej innowacyjny jacht na tej wystawie, pełen nowych przekonujących koncepcji…”

W raportach z testów napisali:

Zegler Zeitung „…miłość od pierwszego wejrzenia… ziarnko łobuzerii…”

Boots Handel „ …cooler daysailer…”

Specyfikacja techniczna:

powierzchnia żagli (m2)44
długość (cm)855
szerokość (cm)259
zanurzenie max (cm)190
wysokość w kabinie (cm)155
ilość koi4 -6
max załogi6
kiltak
masa balastu (kg)1200
rodzaj silnikastacjonarny
moc silnika (KM)14

2 Komentarze

  1. DZIDEK napisał(a):

    ILE ta łodka kosztuje w wersji morskiej ,ktos wie

  2. Bartek napisał(a):

    Oklo 155 tys pln. jest jedna aukcja na allegro

Zostaw komentarz

Promocyjne ceny przy zakupie silników zaburtowych do jachtów żaglowych

Oferujemy promocyjne pakiety przy zakupie silników zaburtowych do jachtów żaglowych, zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami oferty
Sprawdź!!

  • Działamy od 2005 jako oficjalny dealer renomowanych marek: Yamaha, Honda, Mercury, Vetus, Johnson czy Evinrude. Silniki do łodzi to bardzo ważny element naszej działalności. Oferta znajduje uznanie naszych Klientów zarówno w Polsce jak i za granicą.
  • Parametry techniczne, zdjęcia, filmy przedstawiające silniki Honda . Zapoznaj się z opiniami użytkowników o tych silnikach.
  • Parametry techniczne, zdjęcia, filmy przedstawiające silniki Mercury . Zapoznaj się z opiniami użytkowników o tych silnikach.
  • Profesjonalny fotograf dzieci - KidsForEver.pl to fotografująca mama, akredytowana przez Akademię Fotografii Dziecięcej w Warszawie