Laguna 730

12345 (24 głosów, śr: 3,96 z 5)
Loading...
Laguna 730

W dzisiejszych czasach wyprodukowanie jachtu staje się coraz droższe, a klient oczekuje jachtów coraz większych i wygodniejszych, za które nie chce znacznie więcej płacić. Laguna to nowoczesna jednostka turystyczna, w której położono nacisk na bezpieczeństwo, wygodę, łatwość obsługi oraz koszty produkcji. Podczas budowy Laguny wykorzystano 25-cio letnie doświadczenie wykonawcze stoczni i regatowe projektanta. Zrealizowano też wiele cennych uwag właścicieli największych firm czarterowych w Polsce.
Głównym źródłem oszczędności są tu same wymiary jachtu, w którego wnętrzu został zrealizowany program hotelowy z większych jednostek. Nowoczesna bryła szerokiego kadłuba z prawie pionowym dziobem i pękatymi burtami pozwoliła wygospodarować we wnętrzu wystarczająco dużo miejsca nawet dla 6-7 osób. Znajdzie się tam obszerny przedział sanitarny, kambuz z kuchenką i zlewem oraz stół umożliwiający wspólne spożycie posiłku całej załodze. Wysokość we wnętrzu (ok. 183 cm) z pewnością zadowoli wielu żeglarzy. Rekordową wysokość (min. 60 cm) uzyskano nad poprzeczną koją nad kokpitem, na której wyśpi się nawet dwu-metrowy żeglarz. Obszerne jaskółki, schowki za oparciami i bakisty pod kojami pozwolą na zasztauowanie rzeczy osobistych nawet licznej rodziny. Lagunę będzie się dało prowadzić pod pełnymi żaglami przy silniejszym wietrze i niewiele będzie miejsc na Mazurach, w których nie dobije do brzegu. Połączenie kształtów kadłuba i masy balastu w dnie gwarantuje, że Laguna spełni bardzo rygorystyczne kryteria bezpieczeństwa. Szczególny nacisk położono na łatwość prowadzenia jednostki w trudnych warunkach i ciasnych manewrach. Zapewni to odpowiednie umiejscowienie środka wyporu, położenie balastu oraz wyjątkowo duże płetwy. Plażowy pokład z pewnością zostanie doceniony przez płeć piękną, a częściowo otwarta rufa i trap na dziobie będą ułatwiały kontakt z lądem. Na rufie znajdują się bakisty i obszerny achterpik, który opcjonalnie może być przerobiony na studzienkę silnika. Dla żeglarzy preferujących silnik zaburtowy przewidziane jest specjalnie przetłoczenie pod pantograf i stopień dla stopy „operatora”.
Sprzęt i takielunek to kolejne źródło oszczędności. Na niezbyt wysokim maszcie postawiono umiarkowanej wielkości żagle. Dzięki właściwym proporcjom i profesjonalnemu wykonaniu będą wystarczającym napędem dla szybkiego i nowoczesnego kadłuba. Niski maszt to także wygoda podczas częstego kładzenia i stawiania mazurskim szlaku. Wszystkie liny łącznie z kotwiczną będą sprowadzone dla wygody do kokpitu. W kokpicie znajdziemy specjalne gniazdo na rozkładany stolik portowy i ewentualny barek. Roler na sztywnym sztagu, Lazy Jack i patent do kładzenia masztu podkreślają rodzinny charakter jednostki.
Laguna w swojej klasie jest z pewnością mistrzem komfortu oraz bezpieczeństwa.


Warning: mysql_query(): No such file or directory in /home/users/jachty/public_html/jachty-zaglowe/wp-content/themes/premiumnews/single.php on line 118

Warning: mysql_query(): A link to the server could not be established in /home/users/jachty/public_html/jachty-zaglowe/wp-content/themes/premiumnews/single.php on line 118

Warning: mysql_num_rows() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/users/jachty/public_html/jachty-zaglowe/wp-content/themes/premiumnews/single.php on line 120

Stocznie produkujące ten jacht:

1 Komentarze

  1. Andrzej napisał(a):

    Długo trwało zanim zdecydowałem się na budowę tego jachtu.Rozważałem kilka możliwości bo jak wiadomo w tym segmencie jest sporo jachtów.Po analizie za i przeciw padło na Lagunę 25(730).Dzisiaj mogę zdecydowanie stwierdzić że dokonałem doskonałego wyboru.Jacht jest szybki na każdym kursie,bezpieczny i pakowny.Wysokość w kabinie ponad 180 cm zadowoli wielu żeglarzy.Obszerne wnętrze to komfortowe przebywanie 4 osób.Jacht użytkowałem w poprzednim sezonie bardzo intensywnie w każdych warunkach pogodowych łącznie z wiatrami 7-8B, nigdy nie zawiódł.Drobnym mankamentem jest manewrowanie w porcie przy podniesionym mieczu gdy wieje silniejszy wiatr ale to dolegliwość wszystkich obecnie produkowanych jachtów posiadających wysoką wolną burtę.Jacht doskonale radzi sobie pod silnikiem ,według mojej oceny silnik 8 kM to minimum jakie powinien posiadać.Gorąco polecam !!!!!!!!!!!!!

Zostaw komentarz

Promocyjne ceny przy zakupie silników zaburtowych do jachtów żaglowych

Oferujemy promocyjne pakiety przy zakupie silników zaburtowych do jachtów żaglowych, zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami oferty
Sprawdź!!

  • Autoryzowany dealer marki Evinrude, posiada w swojej bogatej ofercie tylko oryginalne części do silników. Sprawdź: evinrude części do silników zaburtowych od 15 KM do 300 KM. Fachowe doradztwo i pomoc, szybkie dostawy.
  • Działamy od 2005 jako oficjalny dealer renomowanych marek: Yamaha, Honda, Mercury, Vetus, Johnson czy Evinrude. Silniki przyczepne to bardzo ważny element naszej działalności. Oferta znajduje uznanie naszych Klientów zarówno w Polsce jak i za granicą.
  • Parametry techniczne, zdjęcia, filmy przedstawiające silniki Mercury . Zapoznaj się z opiniami użytkowników o tych silnikach.
  • Polecamy wysokiej jakości koszulki dla wędkarzy z unikatowym nadrukiem muchy łososiowej