Phobos 27

12345 (13 głosów, śr: 4,00 z 5)
Loading...
Phobos 27

Phobos 27 stoczni Dalpol Yacht to nowość na sezon 2011. Jacht jest rozwinięciem sprawdzonego modelu Phobos 25 w kierunku większego komfortu i dzielności morskiej. Główne zmiany to przedłużenie kadłuba na rufie oraz drobne zmiany we wnętrzu. Przedłużenie kadłuba umożliwiło zaprojektowanie półki kąpielowej-zejściowej na rufie, na której zamocowana może być duża drabinka, trap, tratwa ratunkowa, lub inne potrzebne przedmioty. Przedłużenie kadłuba to także zwiększenie wyporności i wydłużenie linii wodnej. Ponieważ w tej wersji występuje ster głębinowy, to stocznia proponuje dwie wersje jego obsługi: rumpel lub koło sterowe. Sama płetwa może być obrotowa, osadzona w jarzmie, co pozwala na podejście do płytkiego brzegu. Może także być typowa morska, głębinowa, osadzona na trzonie. Żeby sternikowi siedziało się wygodnie za kołem sterowym, zaprojektowano specjalną ławkę rufową, która podczas żeglugi zamyka rufę na poziomie siedzisk w kokpicie, ale umożliwia swobodny odpływ wody z kokpitu. Na postoju ławkę można łatwo złożyć poprzez podniesienie do pionu jej bocznych części, co ułatwia komunikację z lądem. Podobnie jak w 25-ce stocznia proponuje trzy wersje urządzenia „antydryfowego”: miecz obrotowy w wersji śródlądowej lub stała płetwa kilowa dla wersji morskiej. Uniwersalnym rozwiązaniem jest opcja płytkiego falszkilu o wadze 270 kg do wersji mieczowej. Jacht tak wyposażony posiada wystarczającą stateczność na wyjście na słoną wodę, a falszkil dodatkowo zabezpiecza śrubę silnika stacjonarnego (przy długim wale ale nie przy sail-driv’ie) przed uszkodzeniami. Silnik pomocniczy może być montowany zaburtowy na pawęży lub stacjonarny zarówno na przekładni sail-drive jak i długim wale. Wnętrze to sprawdzony w 25-tce typowy układ w dwóch kombinacjach: armatorskiej i czarterowej. Podstawę zabudowy stanowi laminatowa wkładka denna, zawierająca wszystkie koje, podłogi  i kabinę WC. Oczywiście istnieje także możliwość niestandardowej zabudowy drewnianej. W wersji mieczowej jacht spełnia kryteria kategorii C (6B), w wersji mieczowej z falszkilem oraz w wersji kilowej spełnia kategorię B (żegluga morska do 8B).

Specyfikacja techniczna:

powierzchnia żagli (m2)30
długość (cm)841
szerokość (cm)286
zanurzenie min. (cm)36- 52
zanurzenie max (cm)120-146
wysokość w kabinie (cm)180
ilość koi6+2 , 5+1
max załogi8
rodzaj mieczaobrotowy
masa miecza (kg)105
kiltak
masa balastu (kg)120-500
rodzaj silnikazaburtowy
rodzaj silnikastacjonarny
moc silnika (KM)8-15

1 Komentarze

  1. Stanisław napisał(a):

    Piękny jacht, super parametry. Gratuluję. Tak trzymać.

Zostaw komentarz

Promocyjne ceny przy zakupie silników zaburtowych do jachtów żaglowych

Oferujemy promocyjne pakiety przy zakupie silników zaburtowych do jachtów żaglowych, zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami oferty
Sprawdź!!

  • Titoria.pl - domowa hodowla JRT . Oferujemy szczenięta z przemyślanych skojarzeń. Nasze szczenięta są doskonale socjalizowane z innymi psami i ludźmi. Zapraszamy => www.titoria.pl
  • Działamy od 2005 jako oficjalny dealer renomowanych marek: Yamaha, Honda, Mercury, Vetus, Johnson czy Evinrude. Silniki do łodzi to bardzo ważny element naszej działalności. Oferta znajduje uznanie naszych Klientów zarówno w Polsce jak i za granicą.
  • Parametry techniczne, zdjęcia, filmy przedstawiające silniki Mercury . Zapoznaj się z opiniami użytkowników o tych silnikach.
  • Katalog silników zaburtowych. Zdjęcia, opinie użytkowników. Silniki zaburtowe : Honda, Yamaha, Evinrude. Porównaj dane techniczne - wybierz najlepszy silnik dla swojej łodzi