TES 678 BT

12345 (21 głosów, śr: 4,00 z 5)
Loading ... Loading ...
TES 678 BT

TES 678 ze swoją charakterystyczną sylwetką stanowi przykład jachtu, który przy stosunkowo niedużej długości jest niezwykle przestronny i pojemny. Przemyślane wnętrze imponuje swoją ergonomią. Wyposażenie kambuza, przedziału toaletowego i mesy zadowoli nawet najbardziej wybredną załogę. Tes 678 BT jest doskonałym jachtem armatorskim. Nie oznacza to jednak, że nie można go wyczrterować. Walory jachtu doceniają wszyscy, skąd ma on swoje stałe ugruntowane miejsce w ofercie firm czarterowych.

Specyfikacja techniczna:

powierzchnia żagli (m2)od 23
długość (cm)678
szerokość (cm)250
zanurzenie min. (cm)30
zanurzenie max (cm)140
wysokość w kabinie (cm)175
ilość koi4 - 6
max załogi6
rodzaj mieczaobrotowy
masa miecza (kg)80
masa balastu (kg)400
rodzaj silnikaw studzience
rodzaj silnikazaburtowy
rodzaj silnikastacjonarny
Wyłącznym producentem jachtów TES jest stocznia Tes-Yacht
Stocznie wymienione poniżej wykonują jedynie zabudowę jachtu.

Stocznie produkujące ten jacht:

6 Komentarze

  1. lech napisał(a):

    super wygodny jacht.lekko przebalastowany na lewą burtę(akumlator i toaleta)-trudno wyrównać balast

  2. Marek napisał(a):

    jacht ladny ale uwaga ns niektorych wykonawcow
    Ja zamowilem w Zaglowce w Ilawie
    Mysle ze P. Zablotny wyposazyl ten jacht zlosliwie albo kompletnie nie ma pojecia o takiej robocie –
    SpraWA ZAKONCZY SIE W sadzie
    zainteresowanych zapraszam do kontaktu
    marek.zor@gmail.com – przesle zdjecia TGO SIE NIE DA OPISAC

  3. Wacław napisał(a):

    Witam.
    Bardzo dobry solidnie i perfekcyjnie wykonany jacht /Stocznia „Janmor”.
    Niezwykle, jak na jego masę i gabaryty, szybki na kursach połówkowo-baksztagowych . Wygodny i co najważniejsze – bardzo bezpieczny.
    Podczas żeglugi przy 4-5 stB na północnych Mamrach przy nagłym, bardzo silnym szkwale , z zablokowanymi szotami grota przez niedoświadczonego sternika, jacht w przechyle 90 st. przykleił się żaglami do wody,i po chwili,
    po odblokowaniu nogą talii przez przytomnego, innego członka załogi – majestatycznie wstał podczas tego szkwału z załogą uczepioną czego kto mógł w kokpicie. Na wielu jachtach taka sytuacja kończy się „grzybem”.

  4. Maciek napisał(a):

    Ahoj, Żeglarze (tudzież Kandydaci).
    Pływam TES-em 687 BT od 2006 r. Nie jest mój tylko kumpla, który ma coraz mniej czasu dla NIEGO. S/y SZANSA, wersja kilowa, stoi w Trzebieży i pływa po Zalewie Szczecińskim oraz Zatoce Pomorskiej, na razie najdalej do Kołobrzegu (sorry: w 2012 znajomi popłynęli nią do Kopenhagi – i wrócili!!!). Jacht zrobiony w dużej mierze samodzielnie: kupiona skorupa (sorry, producenta nie uświadamiam sobie w tej chwili), reszta zrobiona własnymi „ręcami”; własnymi, ojca kumpla (Jurek, widzisz tam z góry, że pływamy!). Doszkalam się na nim, patenty kolejne robiąc na kursach. Ja, Maciek (pierwszy raz pod żaglami w 1999 r. gdy miałem 52 lata, na Mazurach, od trzech lat pływam nim sam (wiecie jak to jest? Kupa luda mówi: och, zabierz mnie, popływam! A jak przychodzi czas pływania, to nagle wszyscy mają pilne-ważne sprawy: może za tydzień … może w sierpniu … (znacie to, Armatorzy?). No więc biorę łódkę i pływam sam. Bo Ona potrzebuje tylko dwóch rąk do płynięcia. Do cumowania i odchodzenia też. Tylko żeby miała 7 cm wyższą mesę! (bo mam 181 cm). Mamy kambuz, WC chemiczne z zamkniętej „kabinie”, silnik zaburtowy (Tohatsu 8 KM – teraz szykujemy wstawienie silnika do studzienki rufowej). Nie mamy Leniwego Jacka, foka na rolerze. Ale w tym roku – z kimś lub sam – chcę przejść do Gdańska (bo to w papierach jest port macierzysty Szansy) i wrócić do Trzebieży przez Borholm. Trzymajcie kciuki!
    Kocham tę łódkę. No tyle – Maciek.

  5. Piotr napisał(a):

    Czesc !
    Bardzo mi sie podoba Twoja pasja zeglarska.Chetnie bym z Toba poplynal.Od 21 lipca 2013 przechodze na emeryture.Zeglarza zrobilem w 1965 roku w Garczynie.Sporo plywalem po srodladziu ( jez. Zarnowieckie,Drweckie) i troche po Zatoce Puckiej…Na Zarnowieckim mialem swojego mieczowego Kleppera i tez na nim przewaznie sam plywalem…i wyrywalem sobie konczyny gorne…ale mimo wszystko bylo to przyjemne…Mierze rowniez 181 cm…
    Jestem jeszcze sprawny – w lasach bukowo-debowych Hochsauerlandu ,,robie” co roku na wiosne sam (obecnie rowniez) 6-8 metrow szesciennych drewna opalowego-scinanie,ciecie,rabanie juz w lesie na pasujace potem do pieca bierwiona,ukladanie na przyczepce,przywiezienie pod dom,wrzucanie bierwion na stok (pojedynczo) ukladanie w sag.Jezdze tez sporo na goralu po tutejszych gorach…to wszystko dla utrzymania zdrowia i jako takiej kondycji…gdybys reflektowal na moje towarzystwo w roli zaloganta na rejsie,to wszystko inne daloby sie omowic i w sposob Tobie odpowiadajacy zalatwic.Jestem od wielu lat na konczacym sie obecnie kontrakcie zagranicznym , a dom moj rodzinny stoi tez w Wejherowie…
    pozdrawiam serdecznie-Piotr

  6. Roman napisał(a):

    Ahoj ja zaczynałem właściwie nie dawno na carterze30 i to od razu na morzu dwa rejsy po 2 tyg mam już mocny rejs z Rone przy 8 no i zaczęło sie od kaczuszki teraz mam venus i gdyby ktos mial ochote czasami pozeglowac po zalewie koronowskim zapraszam ale na morski rejs jestem zawsze chętny gdyby ktoś potrzebował towarzystwa załogi i niezdar by rzucam wszystko i płynę wiadomo koszty utrzymania pokrywam pozdrawiam roman

Zostaw komentarz

Promocyjne ceny przy zakupie silników zaburtowych do jachtów żaglowych

Oferujemy promocyjne pakiety przy zakupie silników zaburtowych do jachtów żaglowych, zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami oferty
Sprawdź!!

  • Szeroka gama łodzi aluminiowych. Mamy do zaproponowania łodzie rekreacyjne, przygotowane dla wędkarzy: łodzie wędkarskie aluminiowe Popularną marką jest czeski Marine. Producent ten oferuje łodzie nadające się znakomicie do wędkowania na jeziorach czy rzekach
  • Działamy od 2005 jako oficjalny dealer renomowanych marek: Yamaha, Honda, Mercury, Vetus, Johnson czy Evinrude. Silniki do łodzi to bardzo ważny element naszej działalności. Oferta znajduje uznanie naszych Klientów zarówno w Polsce jak i za granicą.
  • Pełna baza silników zaburtowych Evinrude. Porównaj Silniki Evinrude - parametry techniczne, poznaj opinie użytkowników
  • Katalog silników zaburtowych. Zdjęcia, opinie użytkowników. Silniki zaburtowe : Honda, Yamaha, Evinrude. Porównaj dane techniczne - wybierz najlepszy silnik dla swojej łodzi