Twister 36

12345 (3 głosów, śr: 2,33 z 5)
Loading...
Twister 36

Twister 36 to superkomfortowy jacht dla żeglarzy przedkładających nade wszystko komfort, wygodę i szybkość pływania, którym nie przeszkadzają gabaryty jachtu. Twister 36 charakteryzuje się nowoczesnym kształtem nadbudówki, pokładu, dna, pionowa dziobnica, szeroka i otwarta rufa. Najważniejszą innowacją jest rozwiązanie problemu oporu bocznego jachtu. Nie posiada tradycyjnego miecza, ma za to dwie boczne płetwy balastowe, umownie nazwane przez konstruktora hydroskrzydłami o ciężarze 650kg każda, odlane z żeliwa ŻL-250 oraz dodatkowy balast ołowiu 500kg w dziobie.

Specyfikacja techniczna:

powierzchnia żagli (m2)68
długość (cm)1120
szerokość (cm)400
zanurzenie min. (cm)55
zanurzenie max (cm)65 - 75
ilość koi6 - 8
max załogi6 - 8
masa miecza (kg)Powierzchnia hydroskrzydła 1,350 m²
masa balastu (kg)1700
rodzaj silnikastacjonarny
moc silnika (KM)30

4 Komentarze

  1. Sławek napisał(a):

    witam, zainteresowałem się tą konstrukcją, ale mam pytanie, czy Twister 36 będzie się dobrze sprawował na Adriatyku i Morzu Śródziemnym. Ma klasę B czy A, bo się jeszcze nie doczytałem? Nie wszystkie porty w Chorwacji zapewniają postój jednostką o zanurzeniu typowym ok 2 m,(pływałem Delfią 37) a jest wiele portów małych i ciekawych miejsc, gdzie jednostki z typowym kilem nie podpłyną, i tu widzę zastosowanie dla tej jednostki. Jesli znajdę czas latem tego roku, to chętnie wynajmę Twistera 36, choć na 3-4 dni, żeby go poznać i się trochę oswoić. Pozdrawiam Sławek

  2. Krzysiek napisał(a):

    Dla mnie to najlepszy jacht na mazurach, pod względem nutycznym, designerskim i komfortu. Oczywiscie są opinie, że krowa, że za duży niemrawy, że trudny do manewrowania, ale odnosze wrażenie że to opinie wynikające z zazdrości armatorow, małych spartańskich łódek. Takie marudzenie przypomina narzekanie własciciela Cique Ciento ze audi q7 jest trudne w parkowaniu. Jesli ktoś nie umie manewrować dużym jachtem nie powinień sie wypowiadać o jego nautyce. Osobiscie uważam że Tw36 z bow-thruster’em da sie zaparkowac w każdej dziurze. Jacht pieknie pływający w slizgu, mega wygodny, dający frajde, łączy w sobie wszystkie zalety dużego kampera i suv’a na podwoziu i napędzie porshe. Polecam!

  3. Daniel napisał(a):

    Sławek, to nie ma klasy ani A ani B. Jedynie C. Jest to wynalazek na jeziora, który z wymiarami 11 x 4 m – tylko na to się nadaje… Przykro mi, ale daleko temu do łódek z klasą…

  4. Bohdan napisał(a):

    Od wielu lat żegluję na Mazurach łódkami typu Tess 32, Maxus 33 itp. Tym razem wyczarterowałem na tydzień wymarzonego Twistera 36. Katastrofa pod każdym względem. Dryf makabryczny, reakcja na ster jak u żółwia, ciasne i niskie koje rufowe, ster strumieniowy nie był w stanie pomagać przy manewrach portowych. słyszałem wiele niepochlebnych opinii, ale zawsze myślałem – zapewne ludzie nie mieli doświadczenia i narzekają. Nie uważam się za profesjonalistę, ale doświadczenie mam i ostrzegam wszystkich – poważnie przemyślcie sobie czarter tej łajby.

Zostaw komentarz

Promocyjne ceny przy zakupie silników zaburtowych do jachtów żaglowych

Oferujemy promocyjne pakiety przy zakupie silników zaburtowych do jachtów żaglowych, zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami oferty
Sprawdź!!

  • Autoryzowany dealer marki Evinrude, posiada w swojej bogatej ofercie tylko oryginalne części do silników. Sprawdź: evinrude części do silników zaburtowych od 15 KM do 300 KM. Fachowe doradztwo i pomoc, szybkie dostawy.
  • Działamy od 2005 jako oficjalny dealer renomowanych marek: Yamaha, Honda, Mercury, Vetus, Johnson czy Evinrude. Silniki do łodzi to bardzo ważny element naszej działalności. Oferta znajduje uznanie naszych Klientów zarówno w Polsce jak i za granicą.
  • Parametry techniczne, zdjęcia, filmy przedstawiające silniki Honda . Zapoznaj się z opiniami użytkowników o tych silnikach.
  • Katalog silników zaburtowych. Zdjęcia, opinie użytkowników. Silniki zaburtowe : Honda, Yamaha, Evinrude. Porównaj dane techniczne - wybierz najlepszy silnik dla swojej łodzi